נקלטים חדשים לחברות מלאה

16/06/2020

21 יוני 2020

לחברים שלום רב,

אני שמחה לבשר לחברים

שדן סובול, שחר שלזינגר, טל פינטו

מירי וליאב עסיס איזנברג

התקבלו לחברות מלאה ברב קולות

ברכות לכולם

ושבוע מבורך

אילנה עמידור     


                                               

‏11 יוני 2020

לחברים שלום רב,

בהמשך לעדכון על האסיפה הקרובה שתתקיים ביום שלישי ה16/6 בשעה 17:00 (בזום) שעל סדר היום, הצגת המועמדים לקליטה לחברות, אני מבקשת שוב להדגיש את חשיבות המשך הקליטה בשדה נחמיה במתכונת שוועדת קליטה ואנוכי מובילים .

אנו שמים דגש על קליטה פנימית בנים ובנות שלנו ובני/בנות זוגם, כרגע המסלול הוא לבעלי דירה ומגרש מאחר ואין מגרשים ריקים לקליטה (מלבד אחד שפורסם והוצע שוב לקליטה). החשיבות להמשיך את הקליטה היא רבה והכרחית להמשך קיום הקיבוץ כאגש"ח חזק.

המועמדים שלנו שגם יציגו את עצמם באסיפה וגם אעביר אליכם דפי מידע שהם כתבו על עצמם ועל רצונם להתקבל כחברים מן המניין. הם מועמדים ראויים שעברו את כל תהליך הקליטה והדרישות בהצלחה רבה. ועדת קליטה התרשמה מכולם ומאמינה שהם יתרמו לנו כל אחד בתחומו וביכולותו בחיזוק בועדות השונות ובמרקם החברתי, כפי שאנו רואים את הנקלטים הקודמים כולם מעורבים ופעילים ותורמים רבות בפעילות האגש"ח של שדה נחמיה.

אני מבקשת מכם החברים להמשיך ולהביע אמון ורצון כפי שהיה עד עכשיו שקיבלנו אותם בחיבוק חם . גם עכשיו באסיפה ובסופ"ש בקלפי להגיע להצביע ולהשפיע כיצד יראה האגש"ח בשנים הבאות, קיבוץ שממשיך לקלוט לצמוח ולהתחזק והמועמדים שלנו הם בהחלט האנשים הראויים והמתאימים לחבור אלינו ולעשות אתנו את הדרך.

שיהיה למועמדים בהצלחה

אילנה עמידור

דן סובול

לצפייה בדף הכרות


טל בלס פינטו

לצפייה בדף הכרות


שחר ברזילי שלזינגר

לצפייה בדף הכרות


מירי וליאב עסיס איזנברג

לצפייה בדף הכרות



תגובות לדף זה
תגובה חדשה

עדיין אין תגובות לדף זה.
מוזמנים להגיב!

חסר רכיב