דופק החיים 45 - נובמבר 2020

03/11/2020

שגב הראל בן 26 משדה נחמיה הוא הישראלי הראשון שישתתף בניסוי חיסון נגד קורונה שמפותח במכון הביולוגי.

"החלטתי להתנדב לניסוי מכמה סיבות מאוד פשוטות", אמר הראל. "ראשית אני רואה זכות גדולה בלעזור ולתרום. הרבה אנשים נפגעו מהקורונה גם בריאותית, גם נפשית ובעיקר כלכלית - ואם זו התרומה הקטנה שאני יכולת לתת, להשתתף בדבר הזה ולהביא תקווה - שאנחנו בדרך לסיים את המגיפה אז עשיתי את שלי".


הולכים על זה - יום ההליכה הבינלאומי




קישור לתמונות נוספות



מועדון 60 פלוס לומדים סינית אצל טל בלס פינטו   לתמונות נוספות






פתיחת החינוך הבלתי פורמלי


ברצוני להעלות פה את סוגית פתיחת החינוך הבלתי פורמלי. להבנתי, יש אישור גורף מהמועצה לכל היישובים לפתוח, תחת מגבלות. במספר קיבוצים כבר פתחו ורק אצלינו הועד מסרב. נראה לי שזו החלטה שיש להביא להצבעה יישובית. מי שחושש, תמיד יכול לבחור לא לשלוח את ילדיו.

אם אפשר 10 מתפללים בבית כנסת ו 20 באוויר הפתוח, למה אי אפשר מסגרות? ואיך ייתכן שבמועצה אישרו אם זה לא עומד במגבלות?


תשובת הועד


ועד שדה נחמיה מקפיד על הנחיות הסגר, ואלו הנוכחיות לא מאפשרות פתיחה של מסגרות בלתי פורמליות או אחרות. אנו מקיימים דיונים בנושא באופן רציף, ועם שינוי מיוחל בנסיבות נערך בהתאם. הנעשה בישובים מסביב אינו עומד במגבלות הסגר, ואף נפתחו הליכים מנהלתיים בעניינם.

עם כל הכבוד למועצה זה עדיין לא החלטת ממשלה, ואם היו למועצה הנחיות שנות הרי שהן בניגוד להנחיות.

קיימות הנחיות של משרד הבריאות לחריגים בהפעלת מסגרות בלתי פורמליות הנוגעות להורים המוגדרים כחיוניים. היה נכון לבדוק כמה אצלנו חיוניים ועל בסיס זה לפתוח את המערכות. מעבר לזה יש מקרים שמנהיגות צריכה לקחת אחריות  לטובת הקהילה וחבל שלא נמצאה דרך במקרה הזה לפתרון. על הרבה פחות קיימו הצבעות וחבל שנוכח משבר כזה לא עשו כן.



הוחלף גג האסבסט בכלבו (חדר האוכל לשעבר) - צילמה מגדה





קישור לתמונות נוספות



  

תאונות דרכים הן שאלה  של זמן,  היום אחר הצהרים תאונת דרכים בפניה שמאלה מהגשר, במזל הסתיים ב 2 פצועים קל.  אבקשכם לשים לב במעבר הגשר, בפניה לקיבוץ ובפניה מהקיבוץ.  נקווה שהכניסה תזוז מזרחה לפני שיהיו אבדות בנפש.


חייבים לחתום על העצומה  עבור תושבי הגליל. 


דעה:

אפשר לשמוע את הסיבה לכך שלתושבי הגליל זה צריך להיות בחינם ולכל השאר לא?


דעה:

🤔👆🏻 יש הרבה תושבים שמגיעים על בסיס יומיומי למטרות ג'וגינג, אופניים וכו'. בחרתי לגור כאן בגלל הטבע המרהיב. רוצים שניישב את הפריפריה, הבונוס פה זה משאבי הטבע.  גם תושבי עין גדי נכנסים חינם לנחל דוד.


דעה:

אם זו הסיבה היחידה זה מרגיש לא לי לא פייר כלפי תושבים אחרים בישראל. איני נשגב מהם בכך שאני גר בגליל. אם המועצה לא משלמת לקלל עבור כניסת תושביה, אין סיבה שלא נשלם מחיר מלא.





ברכות לכולנו להשקת האפליקציה החדשה של הקיבוץ. אפליקציה ידידותית ומאד שימושית. תודה לשי, טליה ולכל הצוות על היוזמה והיישום ועל המתנות שחיכו לנו בתוכה. יישר כח 🙏🏻👏🏼







תאונות דרכים הן שאלה  של זמן,  היום אחר הצהרים תאונת דרכים בפניה שמאלה מהגשר, במזל הסתיים ב 2 פצועים קל.  אבקשכם לשים לב במעבר הגשר, בפניה לקיבוץ ובפניה מהקיבוץ.  נקווה שהכניסה תזוז מזרחה לפני שיהיו אבדות בנפש.





הפגנה על הגשר









תגובות לדף זה
תגובה חדשה

עדיין אין תגובות לדף זה.
מוזמנים להגיב!

חסר רכיב