קבוצת מנטה (מחזור מ"ח) סיימו י"ב - יולי 2021

05/07/2021
ברכות למסיימים:

ארבל נועם, ברכה גבע, גרוס גוני, דרעי יהב, הראל נגה, זיו ירון, כהן ניר, מלול ליהיא, מרקוביץ אילי, אוחנה אורי, מלכה זוהר, סורוקר אביב, קובי גל, קורן רום, כליל שדה, שובל עירד, גרשון זואי, הלל יותם, בורשטיין ענבר.


בוגרים יקרים

סיימתם את בית ספר, את מסגרות הילדות והנעורים, חוגים, בילתי פורמאלי - מכולם אתם נפרדים לתמיד.

אבל הקיבוץ הזה, העמק, ההרים מסביב והנחל תמיד יישארו נוף ילדותכם לא סתם בחרנו לציין את סיומה של תקופה בנחל. הנחל שליווה אתכם לאורך השנים ותמיד יישאר כאן ממתין לבואכם מרגיע את הגוף והנפש. אתם תפרסו כנפיים, למרחקים שונים אבל תמיד תשובו לכאן לקן גאים בהצלחות, חבולים מכשלונות. ואנחנו הורים, משפחות, קהילה נהיה כאן לשמוח בשמחתכם, לכאוב את כאבכם נהיה כצוק איתן בטוח אל מול כל הטלטלות והאתגרים שמחכים לכם בחוץ.

הסתכלו על הצעירים מסביבכם, אלו חברי הילדות שלכם. התחלתם קבוצה קטנה ועם השנים נוספו עוד ועוד חברים והפכתם לחבורה גדולה ומגוונת עם כל אחד מהם הלכתם מקטע מהדרך, מי בגן, בהגומא או בתיכון, בילתי פורמלי, או בחוגים צברתם חוויות". שיחקתם, טיילתם, שתיתם התווכחתם רבתם את צאת הנשמה ולפעמים אח"כ הבנתם שאין ברירה. כאן בקצה העולם, האפשרויות מוגבלות צריך ללמוד להסתדר עם מי שיש וחזרתם להיות חברים

נוף הילדות וחברי הילדות הם אלו שתמיד ישארו בלבכם - קחו אותם אתכם כצידה לדרך.

ומה נותר לנו אלא לאחל לכם שהדרך תהיה מאתגרת ומעניינת, בעלת משמעות עכשיו זה הזמן שלכם לתרום חזרה למדינה, לחברה ואנחנו גאים לראות שבחרתם דרכים מגוונות לעשות זאת.

ויחד עם הנתינה והתרומה, אין לנו ספק שגם אתם תצמחו ותתפתחו כל אחד בדרכו והעיקר שתחזרו בריאים ושלמים בגוף ובנפש.

אוהבים הורי נעורים מנטה 2021

שדה נחמיה


לכל התמונות שצולמו ע"י יניב פלד


תגובות לדף זה
תגובה חדשה

עדיין אין תגובות לדף זה.
מוזמנים להגיב!

חסר רכיב